ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2019
Απαντώντας στα επιχειρήματα που λένε ότι δεν υπήρξε μελέτη της Αττικό Μετρό για την παραμονή των αρχαιοτήτων ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε πως ο διευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργος Κωνσταντινίδης είπε ψέματα στο ΚΑΣ, πως δεν υπήρξε λύση. Όπως είπε, «ο ίδιος βρήκε λύση και την υποστήριξε. Είπε ψέματα διότι υπάρχει η έκθεση του συμβούλου της Αττικό Μετρό του καθηγητή της πολυτεχνικής του ΑΠΘ Χρήστου Αναγνωστόπουλου».
Σε σχέση με τις υπογραφές της μελέτης ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε πως «η Αττικό Μετρό ανέθεσε στον μελετητή του αναδόχου να βρει λύση για την κατά χώραν ανάδειξη των αρχαιοτήτων. Ο ανάδοχος έφερε τη λύση, συζητήθηκε στο ΔΣ, ενεκρίθη και υπεγράφη ομοφώνως και διαβιβάστηκε στο ΚΑΣ. Η μελέτη συζητήθηκε εξαντλητικά στο ΚΑΣ, την ενέκρινε και στη συνέχεια τη διαβίβασε στην υπουργό».
Παράλληλα, όπως είπε την περίοδο εκείνη (2017-2018) «όσο εγκρίνονταν οι οριστικές μελέτες ξεκίναγε η κατασκευή του έργου, με την κατάχωση των αρχαιοτήτων, την στατική υποστήριξη, την πλάκα οροφής, και ήμασταν στη φάση που είχε υποβληθεί η τελευταία οριστική μελέτη, η οποία υποβλήθηκε».
Αναφορικά δε με την οριστική μελέτη την ύπαρξη της οποίας αμφισβητεί η σημερινή κυβέρνηση ο κ. Μυλόπουλος δήλωσε πως «ο μηχανικός του αναδόχου απάντησε στις παρατηρήσεις της Αττικό Μετρό, όπως η εταιρεία δεν πήρε ποτέ την απάντηση, διότι η Αττικό Μετρό έστειλε επιστολή να διακόψει την εκπόνηση της μελέτης». «Πρόκειται για την απόδειξη ότι η μελέτη και η λύση υπάρχουν, διότι η μελέτη θα προχωρούσε αν δεν έστελνε ο Ταχιάος επιστολή για να διακοπεί», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.
Επιτιθέμενος στον σημερινό πρόεδρο της Αττικό Μετρό, κ. Ταχιάο, ο κ. Μυλόπουλος εκτίμησε πως «κάνοντας το άσπρο-μαύρο ένας άνθρωπος που δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη, και αναφέρομαι στον σημερινό πρόεδρο της Αττικό Μετρό, έβαλε τα γυαλιά σε καθηγητές πανεπιστημίου και επιστήμονες, κάνοντας τους μάθημα για το τι είναι μελέτη και τι δεν είναι. Είναι ντροπή για την επιστήμη».
«Εγώ περίμενα οι επιστημονικοί σύλλογοι να βγουν και να μιλήσουν εναντίον αυτού του ανθρώπου, ο οποίος είναι ένας επιστημονικά αγράμματος άνθρωπος, και αναφέρομαι στον κ. Ταχιάο πολύ συγκεκριμένα. Είναι ένας άνθρωπος που όλη του την ζωή την ανάλωσε σε κομματικές θέσεις» τόνισε στη συνέχεια ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
Απαντώντας σε όσους δηλώνουν ότι η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου καθυστέρησε από την προηγούμενη διοίκηση ο κ. Μυλόπουλος σχολίασε πως «το έργο της Βενιζέλου ξεκίνησε για πρώτη φορά ο σταθμός το 2018, κάναμε το αδύνατο δυνατό για να προχωρήσουμε», ενώ «αν οι εκλογές γινόταν τον Οκτώβριο η μελέτη θα είχε εγκριθεί και θα έλεγαν άλλα για το αν υπάρχει ή δεν υπάρχει μελέτη».
Όπως ο ίδιος πρόσθεσε, «από το καλοκαίρι και μετά σε κανένα επίπεδο του έργου δεν γίνονται εργασίες και έχουν απολύσει το προσωπικό. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει μελέτη για την απόσπαση και την επανατοποθέτηση. Το μόνο που έκαναν είναι να γκρεμίσουν τη δική μας δουλειά».
«Η κατασκευή της Βενιζέλου με τα σημερινά δεδομένα θα αρχίσει το 2022-2023. Η εκτίμηση μου είναι ότι η απόφαση του ΚΑΣ τινάζει στον «αέρα» την υπόθεση του Μετρό. Δεν θα το δούμε τα επόμενα 5-6 χρόνια, και τινάζει επίσης και την υπόθεση των αρχαίων, γιατί καταστρέφει ότι πολυτιμότερο έχει σε πολιτισμό αυτή τη στιγμή η Θεσσαλονίκη. Το «ούτε αρχαία, ούτε μετρό» επαληθεύεται και επιβραβεύεται από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον κ. Ταχιάο» δήλωσε καταληκτικά ο κ. Μυλόπουλος.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο