ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020

Κ. Γιαννόπουλος: Να μπούμε σε συζήτηση για τον κανονισμό λειτουργίας των σχολείων


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

 

 

 

Ακούσε τώρα Live

Ειδήσεις - Ενημέρωση - Πολιτισμός

Κ. Γιαννόπουλος: Να μπούμε σε συζήτηση για τον κανονισμό λειτουργίας των σχολείων

Για τα περιστατικά βίας που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα σε σχολεία της Αχαΐας και πώς η σχολική κοινότητα πρέπει να ενσκήψει στο πρόβλημα προκειμένου να τα αντιμετωπίσει, μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο περιφερειακός διευθυντής εκπαίδευσης, Κώστας Γιαννόπουλος.


Όπως είπε αναφορικά με το τελευταίο συμβάν σε λύκειο της Πάτρας αυτά που μπορούν και πρέπει να γίνουν, θα γίνουν, και στη διαχείριση αυτής της κρίσης και στην υποστήριξη του μαθητή που χτυπήθηκε.

«Το σχολείο θα προσπαθήσει να ηρεμήσει και θα ηρεμήσει, δείχνοντας και στα παιδιά τα όρια που πρέπει να έχουν οι πράξεις μας. Το θέμα είναι ότι έχουμε ακόμα ένα περιστατικό βίαιων αντανακλαστικών. Πιστεύω ότι εάν ρωτήσουμε τους εκπαιδευτικούς μας θα μας που ότι η δουλειά τους τα τελευταία χρόνια γίνεται υπό δύσκολες συνθήκες. Σε όλες τις βαθμίδες γινόμαστε δέκτες υπερβολών αλλά και αδυναμίας των εκπαιδευτικών μας απέναντι σε αυτή την έξαρση που παρουσιάζουν οι αντιδράσεις, λεκτικές και με χειροδικίες. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι ουσιαστικά είμαστε τα απότοκα μιας πολύ βαθειάς κρίσης, που έφερε σε δύσκολη θέση οικογένειες και τα παιδιά. Είναι ένα κατ’ εξοχήν κοινωνικό φαινόμενο και πρέπει να σταθούμε ιδιαίτερα στο πώς διεκδικούμε το δίκιο μας», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Γιαννόπουλος

Ως προς πρέπει να αντιμετωπίζονται αυτού του τύπου τα ζητήματα επισήμανε ότι θα πρέπει οι σχολικές κοινότητες να συζητήσουν έναν κανονισμό λειτουργίας. «Ο θεσμός του σχολικού ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού όπως μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικοί μπορούν να υποστηριχθούν, αρκεί αν θέλουν να το πουν το πρόβλημα. Δεν είναι ότι δεν έχουμε ανθρώπους που μπορούν να υποστηρίξουν τα παιδιά. Να μπούμε σε μια συζήτηση για τον κανονισμό λειτουργίας των σχολείων. Να οριοθετηθούν πράξεις, να υπάρξει μια ηθική δέσμευση απέναντι στο τι είναι αποδεκτό. Αν κάτι κινείται άναρχα πρέπει να το μαζέψουμε. Να δούμε και αυτά τα όρια μήπως μπορούν να βοηθήσουν. Πρέπει να υποστηρίξουμε και τα παιδιά που προβαίνουν σε μια παραβατική συμπεριφορά.»




 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο