ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2020
Πιο συγκεκριμένα, σχολιάζοντας την επίσκεψη του γενικού γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη στα εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης την προηγούμενη εβδομάδα ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε πως «αυτός μπορεί να είναι ευχαριστημένος, κανένας Θεσσαλονικιός όμως δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένος από αυτό που συμβαίνει» συμπληρώνοντας ότι «δεν είναι δυνατόν ο καθένας να βλέπει ότι από το καλοκαίρι τα έργα έχουν σταματήσει και αυτοί να μας λένε ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι γιατί τα έργα προχωρούν πλέον κανονικά».
Μάλιστα ο κ. Μυλόπουλος διαπίστωσε ότι ενώ «το αμαξοστάσιο από εκεί που είχε 100 εργαζόμενους έχει τώρα πέντε» και «φέρανε εργαζόμενους και μηχανήματα για να φανεί ότι δουλεύουν μόνο για την επίσκεψη του γενικού γραμματέα». «Δεν μπορούν να μας δουλεύουν. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει στη Θεσσαλονίκη και στο Μετρό και στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Η Θεσσαλονίκη έχει αφεθεί κυριολεκτικά στις τύχες της στο ζήτημα των μεταφορών και των συγκοινωνιών» τόνισε χαρακτηριστικά ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ.
Αναφορικά με τις αρχαιότητες στον σταθμό της Βενιζέλου ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε πως «είμαστε εναντίον της απόσπασης των αρχαιοτήτων για δύο λόγους, πρώτον διότι τα αρχαία πρέπει να μείνουν εκεί διότι είναι η κληρονομιά μας και ο πολιτισμός μας, και δεύτερον διότι με τα αρχαία κατά χώραν το τρένο μπορεί να περνάει μέσα από το σταθμό Βενιζέλου για όσο θα κατασκευάζεται ο σταθμός, με την απόσπαση όμως δεν μπορεί αυτό να γίνει. Για αυτό το λόγο ακύρωσαν τον δικό μας σχεδιασμό».
Σχολιάζοντας το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, το οποίο έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση, εκτίμησε ότι «ο Απρίλιος του 2023 κατά σύμπτωση συμπίπτει με την προεκλογική περίοδο, εφόσον δεν υπάρξουν πρόωρες εκλογές».
Σημείωσε δε ότι ο εργολάβος του έργου θα διεκδικήσει και θα λάβει δεκάδες εκατομμύρια διότι «όταν ο πρωθυπουργός λέει επίσημα ότι καταργείται το χρονοδιάγραμμα την ευθύνη για την καθυστέρηση την έχει το δημόσιο, άρα ο εργολάβος βρέξει-χιονίσει έχει σίγουρες τις αποζημιώσεις, γιατί κανείς δεν μπορεί να τον αμφισβητήσει μετά τις δηλώσεις του ίδιου του πρωθυπουργού».
Σε σχέση με τις δηλώσεις του σημερινού προέδρου της Αττικό Μετρό ΑΕ ο κ. Μυλόπουλος επανέλαβε την άποψη πως «ο κ. Ταχιάος είναι απολύτως αναξιόπιστος σε ότι αφορά τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα. Είναι ένα φερέφωνο ανθρώπων που τον καθοδηγούν, είναι επιστημονικά αμόρφωτος και έτσι ο λόγος του δεν έχει καμία σημασία».
Τόνισε επίσης ότι «η απόσπαση των αρχαιοτήτων είναι παράνομη» και δήλωσε καταληκτικά ότι στην κυβέρνηση «προσπαθούν με την προπαγάνδα και τον έλεγχο των ΜΜΕ να επιβάλουν την άποψη τους, η αλήθεια στο τέλος πιστεύω ότι θα λάμψει, ότι η δικαιοσύνη θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, και πιστεύω ότι και στο εξωτερικό θα μας ακούσουν».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο