ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Πιο συγκεκριμένα ο δικηγόρος που εκπροσωπεί τον ΟΑΣΘ ζήτησε την Τρίτη την αναβολή της εκδίκασης τριών υποθέσεων από το Εφετείο Αθηνών με το ερώτημα αν είναι αρμόδιο το Εφετείο Αθηνών ή της Θεσσαλονίκης για τις υποθέσεις αυτές. Και όλα αυτά ενώ ο νόμος 4482 του 2017 με τον οποίο τέθηκε σε δημόσιο έλεγχο ο ΟΑΣΘ ορίζει ότι για οποιαδήποτε δικαστική διαφορά αρμόδιο είναι το Εφετείο Αθηνών.
Οι προσφυγές, τις οποίες έκανε η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ εναντίον του Συνεταιρισμού των πρώην μετόχων «Ηρακλής» αφορούν:
Η προσφυγή εγείρει απαίτηση του Δημοσίου της τάξεως των 125 εκατομμυρίων ευρώ μόνο για την τελευταία δεκαετία.
Οι συμβάσεις αυτές ελέγχονται και ως δορυφορικές συμβάσεις με δεδομένο ότι συμπίπτουν οι ίδιοι μέτοχοι στους δύο φορείς και ελέγχονται για μετακύλιση πόρων τους οποίους επιβαρύνονταν το δημόσιο δεδομένου ότι τα ενοίκια θεωρούνταν ως δαπάνη καλυπτόμενη από την αντισταθμιστική εισφορά που κατέβαλε κάθε χρόνο το δημόσιο.
Μόνο για την τελευταία δεκαετία τα επιπλέον ποσά είναι της τάξεως των 11 εκατομμυρίων ευρώ.
«Ομερτά από τα ΜΜΕ και τους δημάρχους»
Όπως ανέφερε στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4 και την εκπομπή Κάτι παίζει στο Κόκκινο ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Σάββας Παναγιωτίδης, «είναι πρωτοφανές και ακατανόητο ο ενάγων ζητά ο ίδιος με γελοίο επιχείρημα την αναβολή της εκδίκασης».
Εκτίμησε δε ότι πρόκειται για μια προσπάθεια παραίτησης από την διεκδίκηση των πόρων του δημοσίου που παρανόμως έχουν πάρει οι μέτοχοι του «Ηρακλή». «Σε κάθε περίπτωση η μη υποστήριξη διεκδίκησης πόρων δημοσίου από τέτοιες υποθέσεις ουσιαστικά συνιστούν αδίκημα. Είναι απιστία κατά του δημοσίου. Η απαίτηση του δημοσίου υπάρχει, πρέπει να αναζητηθεί», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιωτίδης.
Υπενθύμισε δε και την απόσυρση της προσφυγής στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τις επιχορηγήσεις του ιδιωτικού ΟΑΣΘ. «Περιμένουμε απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το ποιος έκανε την αίτηση παραίτησης», σημείωσε.
Παράλληλα αναφερόμενος ο κ. Παναγιωτίδης στο μεταφορικό έργο που σήμερα εκτελεί ο ΟΑΣΘ έκανε λόγο για «ιστορικό χαμηλό ρεκόρ», καθώς όπως είπε την Τρίτη κυκλοφόρησαν μόλις 180 λεωφορεία και πέρυσι την ίδια εποχή κυκλοφορούσαν 407 λεωφορεία.
«Έσκαγε ένα λάστιχο και το έκαναν πρώτο θέμα και τώρα έχουν αφωνία. Υπάρχει μια ιδιότυπη ομερτά στο θέμα όχι μόνο από τα ΜΜΕ αλλά και από τους δημάρχους» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού.
Αναφορικά δε με την αναγγελία του υπουργού Κ. Καραμανλή για τον διαγωνισμό για νέα λεωφορεία ο κ. Παναγιωτίδης δήλωσε: «Κούφια λόγια και πράσινα άλογα τα περί νέου διαγωνισμού για λεωφορεία. Εάν ήθελαν να προχωρήσει ο διαγωνισμός και να έχουμε λεωφορεία μέχρι το καλοκαίρι του 2020 θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί ο διαγωνισμός που εμείς ξεκινήσαμε και προέβλεπε 605 λεωφορεία».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο