ΕΡΓΑΣΙΑ | Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2020
Πιο συγκεκριμένα σήμερα Πέμπτη και αύριο Παρασκευή οι διανομείς προχωρούν σε στάσεις εργασίας από τις 9 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι, ενώ έχουν προκηρύξει 24ωρες απεργίες για την ερχόμενη Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη.
Το εν λόγω Συνδικάτο καλύπτει γεωγραφικά τις περιοχές της Θεσσαλονίκης, του Κιλκίς και της Χαλκιδικής, ενώ αντίστοιχη απόφαση έχει λάβει και το Συνδικάτο της Αθήνας. Έτσι, τις επόμενες ημέρες οι κινητοποιήσεις των ταχυδρόμων και των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ αναμένεται να κλιμακωθούν.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδικάτου Ταχυδρόμων Περιφερειακής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, Γιάννης Βαβίτσας, «όλα όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα είναι αποκαρδιωτικά και οδηγούν σε απαξίωση τα ΕΛΤΑ».
Το κλείσιμο καταστημάτων και η απόλυση 1.200 ανθρώπων έκτακτου προσωπικού οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στον μαρασμό των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με τους ίδιους. Στη Θεσσαλονίκη έκλεισαν τέσσερα καταστήματα, ενώ από τους 180 ταχυδρόμους-διανομείς απολύθηκαν 51, με αποτέλεσμα ο όγκος της εργασίας και τα χιλιόμετρα που καθημερινά πρέπει να διανύσουν οι εναπομείναντες εργαζόμενοι να είναι αβάσταχτα.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Βαβίτσα, «μηδενίζουμε την συνέπεια επαφής μας με τους πολίτες καθώς συρρικνώνεται το δίκτυο καταστημάτων». «Ζητούμε συγγνώμη από τους πολίτες που θα τους ταλαιπωρήσουμε με την απεργία μας, αλλά πιστεύω ότι θα μας κατανοήσουν», προσέθεσε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τους διανομείς, με την συρρίκνωση των καταστημάτων και προσωπικού θα χαθούν πελάτες, και άρα θα μειωθούν τα έσοδα, με αποτέλεσμα το οικονομικό πρόβλημα των ΕΛΤΑ να οξύνεται.
«Το συμπέρασμα μας είναι ότι δεν υπάρχει κανένας αναπτυξιακός σχεδιασμός αλλά σχεδιασμός συρρίκνωσης και απαξίωσης», ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδικάτου, ενώ σχολίασε και τις κυβερνητικές δηλώσεις για γενναίο πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου από τα ΕΛΤΑ, δηλώνοντας πως αν κάτι τέτοιο συμβεί τότε θα μιλάμε για πλήρη μαρασμό των ΕΛΤΑ.
Οι εργαζόμενοι εκτιμούν ότι με την συρρίκνωση των δημόσιων ταχυδρομείων θα υπάρξει πάρτι στον ιδιωτικό τομέα της διανομής, χωρίς ωστόσο να διασφαλίζονται οι καθολικές υπηρεσίες που παρέχουν τα ΕΛΤΑ, η παρουσία δηλαδή σε απομακρυσμένες και απομονωμένες γεωγραφικά περιοχές.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο γραμματέας του Συνδικάτου, Αστέρης Κιοσσές, «η διοίκηση δεν έχει παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα ΕΛΤΑ, έχουν καταφέρει το ακατόρθωτο, έναν οργανισμό 192 ετών να τον συρρικνώσουν».
Τέλος, οι ταχυδρομείς δεν παρέλειψαν να αναφερθούν στον υψηλό μέσο όρο ηλικίας των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ που υπερβαίνει τα 50 έτη, καθώς επίσης και στις αντίξοες καιρικές συνθήκες που εργάζονται, χωρίς να του παρέχονται οχήματα ή μηχανάκια της εταιρείας.
Με αφορμή τις κινητοποιήσεις, μίλησε στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4» και την εκπομπή «Κάτι παίζει στο Κόκκινο» με την Ευγενία Χατζηγεωργίου, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Ταχυδρόμων Περιφερειακής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, Γιάννης Βαβίτσας:
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο