ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Τρίτη, 26 Μαΐου 2020

Στ. Παππάς: Πού θα βρούνε τα λεφτά για να νοικιάσουν μεταχειρισμένα λεωφορεία;


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

 

 

 

Ακούσε τώρα Live

Ειδήσεις - Ενημέρωση - Πολιτισμός

Στ. Παππάς: Πού θα βρούνε τα λεφτά για να νοικιάσουν μεταχειρισμένα λεωφορεία;

Χιλιοειπωμένες υποσχέσεις χαρακτήρισε τις δηλώσεις των κυβερνητικών στελεχών για τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ ο πρώην πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, μιλώντας στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης 91,4 και την εκπομπή Ορθά – Κοφτά.


Σχολιάζοντας τις κυβερνητικές δηλώσεις για 500 λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τους επόμενους μήνες ο κ. Παππάς έκανε λόγο για «χιλιοειπωμένα πράγματα από την ημέρα που μας έβγαλαν από τον ΟΑΣΘ, ότι θα τα είχαν φτάσει 400-500 και απ’ ότι έχω υπόψη μου μετά βίας φτάνουν τα 200 τα λεωφορεία». Υπενθύμισε δε ότι για το ζήτημα του στόλου των λεωφορείων, «για διάφορους λόγους μεταξύ των οποίων και σαμποτάζ έχουμε απευθυνθεί στη δικαιοσύνη και για τα λεωφορεία».

Αναφορικά με την αναγγελία διαγωνισμού για την ενοικίαση 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων ο πρώην πρόεδρος του ΟΑΣΘ εκτίμησε ότι «υπάρχει οσμή σκανδάλου», διότι «είχαμε έναν διαγωνισμό που είχε διασφαλισμένη στο 100% την χρηματοδότηση και πάς σε μια άλλη διαδικασία, από πού θα πληρωθούν τα νοικιασμένα και μεταχειρισμένα λεωφορεία;».

Σημείωσε επίσης ότι και η δική του διοίκηση διερεύνησε το ενδεχόμενο ενοικίασης λεωφορείων, ωστόσο το σενάριο εγκαταλείφθηκε, διότι σύμφωνα με τον ίδιο, δεν υπήρχαν οι απαραίτητες εγγυήσεις. «Επιχειρήσαμε και εμείς να αγοράσουμε μεταχειρισμένα, είχε πάει ο διευθύνων σύμβουλος με τεχνική ομάδα στην Ιταλία, και λοιδορήθηκαν τότε από αυτούς που τώρα το θεωρούν επιτυχία. Διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση και ότι δεν μπορούμε να τα προμηθευτούμε. Τα λεωφορεία για να μπούνε πρέπει να πάνε σε ΚΤΕΟ, τα δίπορτα έχουν πάρει το ΟΚ όταν οι προδιαγραφές είναι για τρίπορτα;» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παππάς.

Παράλληλα, σχολίασε δεικτικά το γεγονός ότι στη νέα σύμβαση του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έχει προβλεφθεί μια «εκ του παραθύρου ενίσχυση» για τα ΚΤΕΛ, τα οποία λαμβάνουν το 15% από κάθε εισιτήριο που κόβεται στα δρομολόγια που εκτελούν.




 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο