ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2020
Όπως εξήγησε σε περιπτώσεις πεζοδορμήσεων και αναπλάσεων της πόλης κανείς δεν μπορεί να είναι αρνητικός, το θέμα είναι πώς γίνονται αυτές.
«Ζούμε σε μια πόλη με αδιαμόρφωτους κοινόχρηστους χώρους, κι όπου υπάρχει μια σχεδίαση, είναι κακοσχεδιασμένοι αυτοί οι χώροι. Η νομοθεσία προβλέπει την υποχρέωση αρχιτεκτονικών διαγωνισμών ιδεών ακόμα και όταν η διοργανώτρια αρχή θέλει να συντάξει τις μελέτες η ίδια. Εδώ δεν έχει γίνει τέτοιος διαγωνισμός για τίποτα. Εν κρυπτώ, σχεδιάστηκαν αποσπασματικά περιοχές στην πόλη. Έχουν σχεδιαστεί από την Υπηρεσία, χωρίς να έχει τηρηθεί η νομοθεσία. Ποιος τα σχεδίασε; Πάμε να κάνουμε τον κυριότερο εμπορικό δρόμο της πόλης, την Οδό Μαιζώνος, πεζόδρομο; Πώς θα είναι;
Αυτά που είδαμε δεν είναι μακέτες. Είναι κάτι αξονομετρικά που θα μπουν κάτι παγκάκια κτλ. Έχουμε δύο εκκλησίες στη Μαιζώνος. Μπορούν να μας πουν πώς θα γίνεται η πρόσβαση για λειτουργίες, κηδείες, γάμους και βαπτίσεις; Μπορούν να μας πουν πώς αντιμετωπίζουν την στάθμευση σε όλο το κέντρο. Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των ανθρώπων; Πώς εμπλέκουν ποδηλατόδρομο με αυτοκίνητα στην Αγίου Νικολάου; Όλα αυτά είναι εξαιρετικά πρόχειρα και κακοσχεδιασμένα. Δεν μπορεί η Διευθύντρια Αρχιτεκτονικών Μελετών κι Έργων να είναι ένας τοπογράφος μηχανικός», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Παράλληλα η κυρία Κουρμπανά εκτιμά ότι ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκαν οι παρεμβάσεις αυτές θα δημιουργήσουν μια σειρά πρακτικών προβλημάτων καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της πόλης.
«Θεωρών ότι θα δημιουργήσουν πάρα πολλά προβλήματα και για τους κατοίκους και για τις χρήσεις. Στην Μαιζώνος τις χρήσεις θα έχουμε. Πάλι ένα δρόμο με μπαρ και καφενεία; Έχουν εξασφαλίσει το ποσοστό των χρήσεων, την παρουσία του εμπορίου; Αμφιβάλλω αν τα έχουν καν σκεφτεί αυτά τα ζητήματα. Δεν αξίζει στην πόλη μας μια τέτοια αντιμετώπιση. Θα έπρεπε να έχουμε μια δημιουργία ανοικτών δημόσιων χώρων που να ξεπερνούν τον εφήμερο χρόνο της δημιουργίας τους, για να μπορέσουν να αποτελέσουν στοιχεία της ταυτότητας και της ιστορίας της πόλης. Να είναι σημεία αναφορά και σε βάθος χρόνου να έχουν στοιχεία συλλογικής μνήμης. Δεν γίνεται να αντιμετωπίζουμε τόσο ρηχά μια πόλη σαν την Πάτρα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πέραν αυτών, η κυρία Κουρμπανά πιστεύει ότι οι πεζοδρομήσεις που πέρασαν από το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας δημιουργούν τετελεσμένα για αντιδρόμηση των Κανακάρη και Κορίνθου.
«Προφανώς δημιουργούνται τετελεσμένα και υπάρχουν προβλήματα που δεν τα έχουν λύσει. Που θα πάει η συγκοινωνία. Έμαθα ότι έχουν κάποια πρόταση από τα ΚΤΕΛ. Αυτά δεν γίνονται έτσι. Έπρεπε να έχουν ένα master plan για όλη την πόλη. Να το δούμε, να αναρτηθεί, να πουν οι Φορείς την άποψή τους. Να πάρουν την ευθύνη και οι Φορείς για το αν συμφωνούν με τη διαδικασία και τον ίδιο τον σχεδιασμό».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο