ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020

Γενέθλια 10 ετών με έντονους προβληματισμούς για τον προαστιακό της Πάτρας


ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

 

 

 

Ακούσε τώρα Live

Ειδήσεις - Ενημέρωση - Πολιτισμός

Γενέθλια 10 ετών με έντονους προβληματισμούς για τον προαστιακό της Πάτρας

Με τούρτα και 10 κεράκια γιορτάζουν οι φίλοι του προαστιακού τα γενέθλια του αγαπημένου τρένου της Πάτρας το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 4 Ιουλίου 2010.


Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί στις 10:15 το πρωί του Σαββάτου στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα την στιγμή που θα συναντηθούν στο σημείο οι συρμοί του βόρειου και του νότιου κλάδου. Θα επακολουθήσει συζήτηση και για τα νέα δρομολόγια που αναμένονται από την ΤΡΕΝΟΣΕ, για τα προβλήματα και το μέλλον του προαστιακού.

Μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» για την επέτειο το μέλος της ομάδας των φίλων προαστιακού Πάτρας, Βασίλης Γκλαβάς, χαρακτήρισε την επιτυχία και την ανταπόκριση του κόσμου κάτι το ανέλπιστο.

«Εμείς τα είχαμε γράψει πριν ξεκινήσει η λειτουργία αλλά τότε δεν υπήρχε η κρίση, το έβλεπαν κάπως. Ξεκινώντας το Άγιος Ανδρέας-Ρίο άρχισε το μέσο να γίνεται ελκυστικό. Ήταν μια καλή ευκαιρία να πείσουμε ότι το μέσο χρειάζεται για την Πάτρα. Αφού πέρασαν 1-2 χρόνια έγιναν και οι υπόλοιπες στάσεις και ανέβηκε η κίνηση», είπε χαρακτηριστικά.

Μιλώντας για την επέκταση του προαστιακού προς Κ. Αχαΐα οι εργασίες για την οποία κράτησαν από το 2016 και από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της υπήρχαν έντονα παράπονα για τα περιορισμένα δρομολόγια, ο κ. Γκλαβάς σχολίασε:

«Το πράγμα με την επέκταση πραγματικά έγινε ανέκδοτο. Η γραμμή υπήρχε. Άρχισαν τα έργα το 2016 και ακόμα δεν έχουν τελειώσει οι παρεμβάσεις. Καταλαβαίνετε εάν δεν υπήρχε η γραμμή πόσα χρόνια θα περιμέναμε. Εδώ είναι το κωμικοτραγικό. Είναι τελικό από αύριο ξεκινούν πάλι τα δρομολόγια, όπως σχεδιάστηκαν στην αρχή δεν βόλευαν κανέναν. Περιμένουμε όμως τα νέα δρομολόγια, ήδη έχει αργήσει το δελτίο Τύπου. Τα εισιτήρια θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα».

Τέλος αναφερόμενος στις τελευταίες εξελίξεις για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμή και την επίγεια διέλευση του τρένου σε μεγάλο κομμάτι της Πάτρας ο κ. Γκλαβάς σημείωσε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Αυτό το φοβάμαι πολύ. Όλη αυτή η αντιπαράθεση για το αν είναι υπόγειος ή επίγειος ο προαστιακός είναι πολύ σοβαρή. Το κόστος των υπόγειων στάσεων θα εκτινάξει το κόστος κατασκευής πάρα πολύ. Αυτή την στιγμή λειτουργεί σαν τραμ και καλό είναι να παραμείνει ως έχει και να μην μπλέξουμε σε υπογειοποιήσεις. Το υπεραστικό τρένο ας το υπογειοποιήσουμε. Αν μπούμε σε διαδικασία να φτιάξουμε υπόγειες στάσεις και για τον προαστιακό, πιστεύω ότι δεν θα τελειώσει ποτέ το έργο. Θα έχουμε μια δεύτερη Θεσσαλονίκη».   




 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο