ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020
Από τα 2 χιλιόμετρα υπογειοποίησης τους τρένου της Πάτρας, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής ανακοίνωσε 5,16 χιλιόμετρα υπόγειας χάραξης, με την μορφή του cut and cover, μόνο που αντί για το Ρίο, που είχε συμφωνήσει η δημοτική αρχή με τον πρώην υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, η υπογειοποίηση, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, θα ξεκινά τελικά λίγο πριν από την Κανελλοπούλου και θα καταλήγει στον σταθμό στον Άγιο Ανδρέα.
«Έκανε μια κωλοτούμπα, επειδή τα ψέματα δεν λειτούργησαν στην κοινωνία της Πάτρας και της Δυτικής Ελλάδας, και πιστεύω ότι αν αυξηθεί η πίεση της κοινωνίας θα αναγκαστεί να ολοκληρώσει την κωλοτούμπα και να παραδεχθεί ότι το έργο ήταν σωστό, έτσι όπως είχε σχεδιαστεί» και πρόσθεσε ότι ο κ. Καραμανλής θα κάνει υπόγεια τα 5,16 και διερωτήθηκε «αφού ήταν κοστοβόρο το έργο, πως τόσο γρήγορα εξασφάλισε τα κονδύλια, αφού ήταν ανέφικτο και φαραωνικό; Ποιόν κοροϊδεύουν; Άρα όσα έλεγε προηγουμένως δεν ήταν αλήθεια, αλλά ψέματα» σχολίασε.
Η εκκίνηση του διαγωνισμού προσδιορίζεται για το β’ εξάμηνο του 2021, όπως εξήγγειλε από την Πάτρα ο κ. Καραμανλής, με τον τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ να δηλώνει ότι «με την τακτική, που ακολουθεί αυτή η κυβέρνηση, καθυστέρηση στην καθυστέρηση, δεν μπορώ να προβλέψω ότι το έργο θα είναι έτοιμο το 2023, διότι αυτά, που λέει σήμερα, αν θα τα υλοποιήσει αύριο και με ποια ταχύτητα».
Γ. Βαρεμένος: Ζήσε Μάη μου να φας σανό από τις δηλώσεις του κ. Καραμανλή για Πατρών- Πύργου
Για την Πατρών- Πύργου ο Γιώργος Βαρεμένος σημείωσε ότι και σε αυτό το έργο πνοής για την Δυτική Ελλάδα, ακόμη περιμένουν απάντηση από το Υπουργείο Υποδομών για την εξέλιξη του έργου. «Ο κ. Καραμανλής εμφανίζει ως επίτευγμα ότι έχει εξασφαλίσει την συναίνεση για το πρόγραμμα 2021-2027, ενώ το έργο έπρεπε να το τρέξει για να τελειώσει το 2023, ζήσε Μάη μου να φας σανό», ενώ υπογράμμισε ότι «περιμένουμε ακόμα από το περασμένο φθινόπωρο, που είπε ότι θα πήγαινε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όλο πηγαίνει και χάνει το αεροπλάνο», διότι πρέπει να αποφανθούν τα αρμόδια όργανα της ευρωπαϊκής επιτροπής για το αν έργο μπορεί να παραχωρηθεί στην Ολύμπια Οδό, μετά την διάλυση εν μια νυχτί των εργολαβιών. «Είναι πλέον φανερό ότι το έργο Πάτρα- Πύργος ο κ. Μητσοτάκης το είχε τάξει στην Ολυμπία Οδό πριν τις εκλογές» ξεκαθάρισε ο κ. Βαρεμένος.
Για τις αιτιάσεις του υπουργού Υποδομών ότι ακύρωσε τις εργολαβίες, επειδή η κατάτμηση θα περιέπλεκαν το έργο και δεν θα ολοκληρωνόταν το 2023, ο τομεάρχης υποδομών και μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ επισήμανε ότι «εκεί, όπου υπήρχε πρόβλημα με τις 2 εργολαβίες, να πηγαίναμε στον επιλαχόντα, αλλά όταν αναλαμβάνει η κυβέρνηση και δηλώνει την πρόθεσή της να διαλύσει τις συμβάσεις, είναι προφανές ότι τον ένα χρόνο, που ακολούθησε δεν προχώρησε τίποτε, και αυτό, που είχε πει πέρυσι λειτούργησε, ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία».
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ζητήσει το έγγραφο της συμφωνίας παραχώρησης, που έχει υπογραφεί μεταξύ Υπουργείου και Ολύμπιας Οδού. «Γιατί δεν το δίνουν; Τι είναι το μνημόνιο συναντίληψης; Η λίστα Πέτσα για να μείνει κρυφή; Δεν βάζει χρήματα από το ταμείο της ΝΔ, είναι κρατικά χρήματα, άρα πρέπει να υπάρχει διαφάνεια», ενώ συμπλήρωσε ότι η κυβέρνηση εν μέσω καραντίνας διέλυσε τις συμβάσεις για να μην υπάρχουν αντιδράσεις, «σαν τον κλέφτη, κρύπτεται κάποια ενοχή από πίσω;».
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο