ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020
«Τα περιφερειακά λιμάνια έχουν στη διαχείρισή τους άλλα λιμάνια και χερσαίες ζώνες που αξιοποιούνται π.χ. στον Βόλο όπου το πάρκινγκ του κεντρικού προβλήτα αποδίδει 1 εκ. έσοδα και άρα η ιδιωτικοποίηση σημαίνει ότι για 45 χρόνια επιδοτούμε τον ιδιώτη με 1 εκατομμύριο ευρώ κάθε χρόνο χωρίς να κάνει τίποτα» σημείωσε ακόμη μιλώντας και για τις επιπτώσεις σε άλλες δραστηριότητες, όχι καθαρά εμπορικές όπως είναι η αλιεία.
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάμε στην υιοθέτηση αυτού του μοντέλου. Σημαίνει ότι εξυπηρετούμε συμφέροντα. Στην Αλεξανδρούπολη το ενδιαφέρον είναι και γεωπολιτικό λόγω της θέσης του λιμανιού» πρόσθεσε αναφέροντας ότι για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, του Βόλου και της Καβάλας υπάρχει αμερικάνικο ενδιαφέρον γιατί οι ΗΠΑ έχουν μείνει έξω από τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και θα θέλουν να εξυπηρετούν τους δικούς τους εμπορικούς στόχους και τις στρατιωτικές τους ανάγκες.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο