ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑ | Πέμπτη, 03 Σεπτεμβρίου 2020
Μάλιστα ο κ. Παναγιωτίδης καταλόγισε στον κ. Καραμανλή άγνοια για τα θέματα της μεταφοράς. «Επαναλαμβάνει συνεχώς ότι παρέλαβε 212 λεωφορεία, ενώ ο μέσος όρος του Ιουλίου του 2019 είναι 269 λεωφορεία. Λέει ότι κυκλοφορούν 350 λεωφορεία ενώ κυκλοφορούν 170 του ΟΑΣΘ και 100 των ΚΤΕΛ. Παίζει με νούμερα ο υπουργός. Ανά τρεις μήνες κάνουν δηλώσεις και λένε για 500 λεωφορεία που θα έρθουν στη Θεσσαλονίκη» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα έθεσε ερωτήματα στα οποία θα πρέπει να απαντήσουν ο υπουργός και η διοίκηση του ΟΑΣΘ:
-Πόσα λεωφορεία επισκεύασαν εδώ και 13 μήνες;
-Τι σχέδιο υπάρχει για ανάταξη των υπαρχόντων λεωφορείων, πάρα πολλά εκ των οποίων είναι σε μικρότερη ηλικία από αυτά που φέρνει ο κ. Ζέρβας από την Λειψία;
-Τα 40 εκατομμύρια που δίνονται για την ενοικίαση λεωφορείων δεν θα μπορούσαν να δοθούν για να επισκευάσει τον στόλο που έχει ο ΟΑΣΘ;
Μάλιστα ο κ. Παναγιωτίδης κατήγγειλε ότι «στα συνεργεία του ΟΑΣΘ βρίσκονται περισσότερα από 80 λεωφορεία τα οποία δεν επισκευάζονται γιατί λείπουν ανταλλακτικά αξίας 100-200 ευρώ, χρήματα τα οποία δεν εκταμιεύει η διοίκηση».
«Ο σκοπός είναι προφανής, η απαξίωση του στόλου του κρατικού ΟΑΣΘ για να μπορέσει να ενισχύσει τις ιδιωτικές εταιρείες, τα ΚΤΕΛ και τους υπολοίπους που θέλουν να πάρουν τον ΟΑΣΘ. Είναι ξεκάθαρη η στόχευση, να περάσει στα χέρια ιδιωτών ο ΟΑΣΘ» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ.
Σε σχέση με τα πολυδιαφημιζόμενα λεωφορεία που αγοράζει ο δήμος Θεσσαλονίκης ο κ. Παναγιωτίδης ανέφερε ότι «το κάθε λεωφορείο που φέρνει ο κ. Ζέρβας με 11.000 ευρώ για να κυκλοφορήσει στη Θεσσαλονίκη θέλει κλιματισμό που δεν υπάρχει. Πρέπει να μπει σε κάθε λεωφορείο κλιματισμός που κοστίζει τουλάχιστον 10.000 ευρώ» συμπληρώνοτνας ότι «με τα 21.000 ευρώ θα μπορούσε ένα υπάρχων λεωφορείο να το κάνεις καινούργιο και να μην απαξιώνεις τον στόλο σου».
Ο κ. Παναγιωτίδης έκανε επίσης λόγο για «μπιλιετάκια υπουργών και βουλευτών» με τα οποία «η συντήρηση του ΟΑΣΘ έχει γεμίσει με ανθρώπους που θέλουν να κάνουν διακοπές. Από τα 600 άτομα που είναι στη συντήρηση σήμερα μόνο το 1/5 είναι τεχνίτες».
Συμπλήρωσε επίσης ότι η κυβέρνηση δεν έχει πει αν ο φορέας που θα αναλάβει τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης μετά την εκκαθάριση του ΟΑΣΘ θα είναι ιδιωτικός ή δημόσιος, και σχολίασε δεικτικά το γεγονός ότι εδώ και έναν χρόνο δεν έχει υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ είναι στον «αέρα».
Τέλος, ο κ. Παναγιωτίδης έκανε λόγο για διασπάθιση του δημοσίου χρήματος από την διοίκηση του ΟΑΣΘ καθώς στις 29-5-2020 υπήρξε απευθείας ανάθεση συνολικού ποσού 86.800 ευρώ σε εταιρεία για υπηρεσίες συμβούλων δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας προς αντιμετώπιση του covid-19.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο