ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020
«Παραθαλάσσια, καταπατημένη, απόκρημνη, περιφραγμένη, χωρίς πρόσβαση στο νερό», είναι η συγκλονιστική τελευταία φράση της «Πύλης Εισόδου», του πρόσφατου μυθιστορήματος της Μάρως Δούκα, που ήταν προσκεκλημένη στην εκπομπή της Ευγενίας Λουπάκη «Αλλέγκρο μα... με τρόπο» στις 29 Νοεμβρίου 2019.
Για μια γυναίκα, μια χώρα, μια κοινωνία, μια εποχή στην κόλαση του «εγώ».
Η περιπλάνηση μιας γυναίκας που βρίσκεται στην ηλικία των αναμνήσεων, στην πόλη των αναμνήσεων, την Αθήνα. Η διάχυσή της σε πολλές γυναίκες και η ανασύνθεσή της μέσα απ` αυτές: Μια συνισταμένη της μέσης Ελληνίδας, ένα πολυφωνικό «μουρμουρητό», με όχημα τους καθρέφτες του νέου μέσου επικοινωνίας, του φέισμπουκ. Αλλά σε όποιον καθρέφτη κι αν κοιτάξεις ποτέ δεν θα μπορέσεις να δεις το βλέμμα σου - σύμφωνα με τη ρήση του Λακάν, που χρησιμοποιεί η συγγραφέας.
Η Μάρω Δούκα, 40 ακριβώς χρόνια μετά την «Αρχαία Σκουριά», μας υποβάλλει και πάλι στη βάσανο της σκέψης, πέρα από τις βολικές σταθερές μας. Την ευγνωμονούμε. «Κι εγώ προσωπικά, για όσα πολύτιμα μας προσφέρει. Ακούστε όσα μας είπε τότε» επισημαίνει η Ευγενία Λουπάκη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ. Τσουκαλάς: Για να σώσεις το σπίτι σου ζητούν να το πληρώσεις δύο φορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ | 11 Σεπ 2020
Κ.Αρβανίτης: Η Γιόχανσον δήλωσε πως η Ελλάδα δεν ζήτησε απ’την ΕΕ μετεγκατάσταση προσφύγων
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Η κυβέρνηση είναι και δεξιά και αδέξια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 11 Σεπ 2020
Όπως το 2015 στην κάλπη, την Άνοιξη με τα voucher, η επικοινωνία τους θα ξανακαταρρεύσει
ΥΓΕΙΑ | 11 Σεπ 2020
Δ. Κατσίμπα: Η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι χειρότερη από την έναρξη της πανδημίας
Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την περιήγησή σας. Περισσότερες πληροφορίες Κλείσιμο